مخاطب خاص !!





عشق واقعی وقتیه که دختر به سادگی چشماشو میبنده


 و اجازه ی بوسیدن میده...


 اما پسر پیشونی دختر رو میبوسه



--------------------------------------------------------------------------


چقدر دلم می خواهد نامه بنویسم....


تمبر و پاکت هم هست ....و یک عالمه حرف....!


....کاشکی کسی جایی منتظرم بود.



--------------------------------------------------------------------------


کاش یکی پیدا می شد....وقتی میدید گلوت ابر داره و چشماتی بارون....


به جای اینکه بپرسه : چته؟؟ چی شده؟؟؟


بغلت کنه  و بگه ....


گریه کن!!



--------------------------------------------------------------------------




کاش می دانستی چه قد تنهام ُ چه قد خسته ام

 و چقدر به حضور سبزت محتاجم 

و همیشه از خودم می پرسم این همه که من به تو فکر می کنم

تو هم به من فکر می کنی؟



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد