رفیق

.به سلامتی کسی که وقتی بردم گفت :

اون رفیق منه

وقتی باختم گفت :

من رفیقتم  . . .

گریه نیس!!!!

       نه!نه ؛ گریه نمیکنم!یک چیزی رفته توی چشمم...به گمانم یک خاطره است!



مبارزه خونین

تصویر زیر برای افراد زیر 13 سال مناسب نیست. 

دارای صحنه های خشن میباشد. 

بیماران قلبی از مشاهده تصویر خودداری کنند.



بروووو ادامه

ادامه مطلب ...

بیا وسط

بیا وسط

اها اها



خیلیاتون دیدید

فکر کنم اینو خیلیاتون دیده باشید شباهت بازیگران ایرانی به خارجی











یه سوال دیگه

یه سوال دیگه اگه بجای این عکس جاستین عکس تهی رو می ذاشتن چقد به خریدارا اضافه می شد واقعا اینم خوانندس اخه..........


یه سوال

یه سوال برام پیش اومده.....این الان چیه ؟؟ کفشه ؟؟ شلواره ؟؟ کفش شلواره ؟؟
اگه یارو بخواد بره جایی که باید کفشاش رو در بیاره چی ؟؟
یکی پاسخگو باشه :|


جاستین

شنیدم بهترین خواننده ساله ۲۰۱۲ جاستین بیبر شد

اولش تعجب کردم،ولی یادم افتاد که فدراسیون فوتباله ایرانم شد بهترین فدراسیونه آسیا….

سریعا شکم برطرف شد!!!!:)



اوباما در کانون آموزشی قلمچی!

باراک اوباما هستم برنده جایزه نوبل و رییس جمهور آمریکا

از سال اول دبیرستان در آزمونهای کانون شرکت می کردم


خنده:-)



چرا می گویند پیراهن و نمی گویند ” جوان آهن ” ؟
چرا می گویند اتوبوس و نمی گویند اتوماچ یا جاروبوس ؟
چرا می گویند خداحافظ و نمی گویند خداسعدی ؟
چرا می گویند اتومبیل و نمی گویند اتومکُلنگ ؟
چرا می گویند ماشین و نمی گویند شماشین ؟
چرا به طراح چنین سوالاتی می گویند دیوانه و نمی گویند غول آنه ؟
هااااااان ؟ آخه چرا ؟؟؟


در ادامه بخندید


ادامه مطلب ...

عب کاره باحالی

در مسابقات انتخاب دختران شایسته در سالهای دوری وقتی که برنده انتخاب شد , یکی از دخترانی که بازنده شده بود, از برنده شدن یکی از دختران عصبانی شده بود و در زمان مصاحبه برنده با خبرنگاران دست به اقدامی عجیب زد!!



جمع اژدها

یه سوال تخصصی : جمع “اژدها” چی میشه ؟؟!

.

.

.

.

جواب :

۱ – وای چقدر اژدها

۲ – اژدهایان

۳ – اژدهایون

۴ – اژدهاجات

۵ – اژدهاها

۶ – اژدهاین

۷ – چندین اژدها !!! 

 

بچه ها اگه کسی فهمید به ماهم بگه 

                                                                          

امتحان!!!!

" و آنها میگویند ما را به ترم قبل بازگردانید تا درس بخوانیم ! "

" آیا به آنها به اندازه کافی فرجه داده نشده بود؟ "

" و آنها به مشروطی عظیم دچار خواهند شد. "

" سوره امتحان , آیه 9.75 "

خطای دید!

حالا همه وسط

.

.

.


.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

با دوستان همراهی می کنیم.....!

واقعا می تونی

این کارو میتونی انجام بدی؟




چه کرمی انداختم به جونت @@@@@@@@@



online

سلام امید وارم که حالتون خوبه خوب باشه

می خواستم بگم که من یه گفتگوی انلاین تو

وبم گذاشتم که در اخرین نقطه ای وب هستش

اگه من تو وب باشم این گزینه انلاینه ومیتونین

هرسوالی .پیشنهادو انتقادی از من داشتین بگین.

بغضم می گیره ...



بعضی وقتا دوس دارم


وقتی بغضم می گیره


خدا بیاد پایین اشکامو پاک کنه


دستمو بگیره بگه :


آدما اذیتت می کنن...؟


بیا بریم پیش خودم ...

میشه....؟؟


یعنی واقعا میشه همچین روزی رو دید

تولد


      __\ΓΠ/_
        '-O----O-'

این ماشین هدیه من براى تولد توئه.
سوئیچش اون پایینه
.
.
.
.
.
.
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

وقتى میدونى تولدت نیست ! چرا خودتو ضایع میکنى؟!

..................................................................................................................................


حیدر بایا

حیدر بابا ، ایلدریملار شاخاندا

سللر ، سولار شاقلدیوب آخاندا

قیزلار اونا صف باغلیوب باخاندا

 

سلام اولسون شوکتوزه ، ائلوزه

منیم ده بیر آدیم گلسین دیلوزه

 

حیدر بابا ، کهلیکلرون اوچاندا

کول دیبینن دوشان قالخوب ، قاچاندا

باخچالارون چیچکلنوب آچاندا

 

بیزدن ده بیر ممکن اولسا ، یاد اله

آچیلمیان اورکلری شاد اله

 

بایرام یئلی چارداخلاری ییخاندا

نوروز گلی ، قارچیچکی چیخاندا

آغ بولوتلار کوینکلرین سیخاندا

 

بیزده ن ده بیر یاد ایلیه ن ساغ اولسون

دردلریمیزی قوی دیکلسون داغ اولسون

تعصب

تقلید یاس از تاریکا

یاس


سخته حرفم رسیده وقت رفتن
گذشت اون روزا تو حرفا بودی حرف أول

حس می کردم أخیرا حرفات با خراشه
اونجا بود که فهمیدم این قصه آخراشه

وقت رفتنه وقت دفن قلبمه
و خودت می دونی تمومه الکی جو نده

حرف های تلخت هم که نمک زخممه
و تنها دلخوشیم به قلم دستمه

و باز منم و حسرت اینکه دوباره تنهام
و از خدا حالا می خوام من دو بال پرواز

می دونی چند بار گفتم که تو مال من باش؟؟؟
بگذریم دیگه زدستم در رفته شمار دردام

تو که می دونستی من تکیه گاه محکمتم
بگو با من دیگه چرا آخه نوکرتم؟؟؟



+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


تاریکا


سخته درسم...

رسیده وقت رفتن...

به سر امتحانی که میدونم تهش ردم...

حس میکردم حرفای استاد با خرخوناشه

اونجا بود که فهمیدم این قصه اولاشه

وقت امتحانو ر....ه به برگمه...

و خودت میدونی که ر...م الکی جو نده

حرفای خونوادمم که نمک زخممه...

و تنها دلخوشیمم ترم های بعدمه...

باز منمو حسرت یه نمره ی بیست...

که استاد بنویسه، تو گوشه ی لیست

میدونی چند بار افتادم برای یه درس بگذریم

دیگه ز دستم در رفته شماره درسا...

توکه میدونستی دانش آموز سال اولتم ..

بگو با من دیگه چرا د آخه نوکرتم..




غضنفر و پسرش


غضنفر:برو یه نوشیدنی واسم بگیر
پسرش:کولا یا پپسی
غضنفر:کولا ☕...
پسرش:دایت یا عادی
غضنفر:دایت
❕پسرش:قوطی یا شیشه
غضنفر:قوطی
پسرش:کوچک یا بزرگ
غضنفر:اصلا نمیخام واسم اب بیار
پسرش:معدنی یا لوله کشی
غضنفر: اب معدن
یپسرش:سرد یا گرم
غضنفر:میزنمتا
پسرش:با چوب یا دمپای
غضنفر:حیوون
پسرش:خر یا سگ
غضنفر:گمشو از جلو چشام
پسرش: پیاده یا با دو
غضنفر:با هر جی برو فقط نبینمت
پسرش:باهام میای یا تنها برم
غضنفر:میام میکوشمت ا
پسرش: با چاقو یا ساطور
غضنفر:ساطور
پسرش:قربانیم میکنی یا تیکه تیکه
غضنفر:خدا لعنتت کنه قلبم