ﯾﻪ ﺳﻮﺍﻝ ﻓﻠﺴﻔﯽ

ﯾﻪ ﺳﻮﺍﻝ ﻓﻠﺴﻔﯽ:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اﮔﺮ ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﭘﺎﺷﯽ ﺑﺒﯿﻨﯽ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺗﻤﻮﻡ
ﻭﺟﻮﺩ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺩﺍﺷﺘﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﯿﺸﻪﺭﻓﺘﻪ...
ﺻﺒﺤﻮﻧﻪ ﭼﯽ ﻣﯽ ﺧﻮﺭﯼ؟....:|
نظرات 5 + ارسال نظر
نفس دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 23:49

من میشینم عسل،خامه و...میخورم بعد انرژی میگیرم میرم با یکی دیگه...

baran دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 16:04 http://bara21378.blogfa.com/

سلام وب خوبی داری...
تبــــــــــــــــــریک......
هیچی دیگه میام واسه خودم هات چاکلت درس میکنم با کیک میخوردم بعد که سیر شدم میشینیم سیــــــــــــــــــــــــــر گریه میکنم تا ببمیرم...
بعد بهش زنگ میزنن که عشقت مره بیا...
اونم میاد منم میخوان بذارن تو قبر که وقتی صدای گرشو میشنوم از تو قبر میام بیرون بعدشم دستشو میگیرم با هم تا خونه عاشقونه قدم میزنیم بعدشم رسیدیم خونه سیـــــــــــــــــــر کتکش میزنم که زخمی مو زیلی بشه بعدشم منو به جرم ضرب و شتم میگیرن میبرن زندان...
اونم رضایت نمیده منم تو زندان پیر میشم و دیگه غلط بکنم بخاطر اینکه عشقم گذاشته رفته خودمو بزنم به مردن......!!!
مگه دیوونم؟؟؟!!!!
والــــــــــــــــــــــــــا بخدا با این نوناشون!!!!!!!!!!1

مهدیه پنج‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 13:19

سلام هیچی کوفت نمی کنم
فقط می شستم و به جای خالیش نیگا می کردم . یه نماز شکرم واسه رفتنش می خوندم!!!!

parya سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 17:12

رفاقت یعنی* اگه چیزی شده وداری انکارمیکنی یه دستی بزنه رو شونتو بگه داشتیم رفیق؟با مام آره؟؟من تورونشناسم کی تورو بشناسه دیگه ؟؟

رفاقت یعنی* میای بریم ؟؟ بگه آره بابا تا ته دنیام باهاتم بدون اینکه بپرسه کجا ؟براچی ؟کی؟

رفاقت یعنی* وقتی حرفیو نمیزنی اونقدر سیریش میشه تا بهت کمک کنه راه حل بده دستت

رفاقت یعنی* آی آی دفه آخرته که میای پیش منو قیافتو مث بووووق میکنیا

رفاقت یعنی* اونم با گریه هات گریه کنه

رفاقت یعنی* دستتو گرفتم ناجور تا آخرشم باتم...

parya سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 16:31

انقد خوشحال میشم از رفتنش که یادم میره صبحونه بخورم!!!!!
به قول خودت خخخخخخخخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد