پرتگاه


فکر کنید بالای یه پرتگاه واستادید و دو نفر دارن پرت میشن پائین

یک نفر که تو رو خیلی دوست داره


و نفر دوم که تو خیلی دوسش داری


کدومو نجات میدی دلیلت چیه؟


نظرات 7 + ارسال نظر
زهرا جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 19:20

احسااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان که خیلی دوسم داره ولی من ن............نمیدوونم چرااااااااااا

n.h یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 16:44 http://tamamvojodam.blogsky.com

manam ba mahsa movafegham aghleshooon koja rafte age to bargardiii ounam barmigardan.........
amma age bar nagashtan ba jofteshooon miparam paeiiin

مهسا چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 20:10

هیچ کدوم برن بمیرن من ادمه بی عقلو که رفته رو پرتگاه دوس ندارم

فرانک دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 15:23 http://WWW.MY-LOVE-SRK.BLOGSKY.COM

من...اونی رو که دوستم داره نجات میدم.....نمیدونم چرا....یه حسی بهم میگه اینکارو بکن....

bella جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:58

فکر کنم منم با مایده موافقم

ولی من اونی که منو دوس داره رو نجات میدم .

مائده پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:32

اگه برن ...........هردوشون.

مائده چقدر با احساسی!

مائده پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 22:09

اولا هیچ دیوونه ای بالای پرتگاه نمیره .دوما جون خودشونه من چیکارم .سوم تاریکاجون سوالت خیییلی سخت بود نمیدونم . . .. ! راستی وبلاگت عالیه٪

ملئده جون حالا اگه برن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد